.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهان بدون نظام صهیونیزم"، آرزوی جهانیان
انکار ادعای دروغین هلوکاست از سوی رئیس جمهور کشورمان و ادامه انکارها از سوی فرهیختگان جهانی و دست پاچگی صهیونیستها و غربی ها، شکنندگی بسیار بالای این مترسک بی بنیان را اثبات می کرد و ...
 "جهان بدون نظام صهیونیزم"، آرزوی جهانیان

یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اندیشه های ناب الهی امام راحل، ایجاد فرهنگ و تقویت مبارزه ای فراگیر با صهیونیزم بین الملل و مشخصاً رژیم اشغالگر قدس موسوم به اسرائیل با شعار نابودی و محو اسیرائیل از نقشه و جغرافیای جهانی بوده است.

امام راحل در شرایطی با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس"، پرچم رهبری مبارزه با صهیونیزم را با به صحنه کشاندن مردم فلسطین و نیروهای مقاومت منطقه، به دست با کفایت خویش گرفتند که عرصه مبارزه با اسرائیل به دلایل متعدد ذیل، بر مبارزان فلسطینی و مسلمانان جهان بخصوص مبارزان مسلمان کشورهای موسوم به خط مقدم مبارزه، بسیار تنگ شده بود و نه تنها از جانب سران عرب و حتی گروههای سابقاً مبارز بظاهر فلسطینی، مساعدت و کمک رسانی انجام نمی گرفت، بلکه از هر طرف به آنها خیانت نیز می شد!

۱-کافی نبودن ماهیت ناسیونالیسم عربی برای توسعه مبارزه ای فراگیر با صهیونیزم

۲-مرعوب شدن سران عرب و مخصوصاً برخی از سران کشورهای خط مقدم مبارزه با صهیونیزم

۳-خیانت برخی از سران کشورهای خط مقدم مثل انورسادات در مصر و شاه حسین در اردن

۴-بی ثباتی سیاسی در لبنان و فقدان برخورداری از یک ارتش قوی و کارآمد و تعدد گروههای شورشی

۵-اعلان تغییر استراتژی برخورد با اسرائیل از "مبارزه به مذاکره" و از"جنگ به صلح" توسط سران عرب

۶-وادارکردن سازمانهای فلسطینی به پذیرش مذاکره با اسرائیل در مذاکرات چندجانبه ای مثل کمپ دیوید

۷-منفعل شدن گروههای فلسطینی بخاطر بی نتیجه بودن مبارزه و مذاکره و تشدید اختلافات داخلی

۸-ترور سران گروههای مبارز فلسطینی و لبنانی و تعدد عملیات های تروریستی و بی انگیزگی مبارزان

۹-تخریب گسترده اردوگاههای فلسطینی و توسعه دم افزون شهرک سازی های صهیونیستی

۱۰-تنگ شدن روزافزون محاصره همه جانبه فلسطینی ها بلحاظ رفاهی، معیشتی، درمانی و نظامی

۱۱-تثبیت بین المللی رژیم اشغالگر قدس با حمایت همه جانبه امریکائی ها و اروپائی ها

۱۲-تجهیز بسیار گسترده ارتش فوق مدرن صهیونیستی در حد ارتش چهارم و یا پنجم جهانی

۱۳-عدم محکومیت بین المللی جنایت های صهیونیستی با وتو و سیاستهای حمایتی غرب

۱۴-عدم استفاده از پتانسیل توانایی مردم توسط گروههای مبارز فلسطینی

۱۵-آغاز جسته و گریخته روابط دیپلماتیک اعراب با اسرائیل و افتتاح سفارتخانه و انجام سفرهای رسمی

۱۶-....

رژیم اشغالگر قدس که فاتح بلامنازع تمامی جنگهای عربی و مبارزات چریکی فلسطینی ها و اسرائیلی ها بوده، ناگهان در مقابل اندیشه های الهی امام راحل دچار شوک اساسی شد و هراسان تر از همیشه به فکر راه نجات افتاد و با گسترش مذاکرات و فشار هر چه بیشتر به سران عرب، خواهان حل و فصل زودهنگام این مسئله با دادن کمترین امتیاز و آن هم در حد حق سکوت به گروه خاص سابقاً مبارز فلسطینی موسوم به "ساف" به مسئولیت عرفات شد!

پیدایش حزب الله و گسترش جنبش مقاومت در لبنان و آغاز انتفاضه فلسطینی و جنبش حماس در غزه، از فروپاشی معجزه آسای تصور و طلسم شکست ناپذیری اسطوره ساختگی صهیونیسم خبر می داد که پذیرش این احساس، اسرائیلی ها را تا مرز پذیرش استقرار یک دولت بظاهر خودمختار فلسطینی در غزه و اریحا و تخریب برخی از شهرکهای صهیونیست نشین به عقب نشینی تاکتیکی واداشت!

اسرائیلیها در طول این سالها با اتکا به حمایت غرب، با اتخاذ یک سیاست چندگانه، هم پای میز مذاکره حاضر بودند، هم به کشتار گسترده فلسطینی ها ادامه می دادند، هم اردوگاههای آوارگان فلسطینی را تخریب می کردند، هم شهرک های وسیع صهیونیستی ایجاد نموده و گسترش می دادند، هم در تکاپوی انتقال پایتخت از تل آویو به بیت المقدس بودند، هم به تغییر هویت قدس با تخریب تدریجی مسجد مسلمانان یعنی مسجدالاقصی مبادرت می ورزیدند، هم محاصره همه جانبه فلسطینی ها را ترجیحاً در دو محور اساسی غذا و دارو شدت می دادند، هم ترور سران و مبارزان تاثیرگذار حماس را در دستور کار داشتند، هم به گسترش رابطه با دول خائن عربی می پرداختند، هم به ایجاد انعطاف در مواضع سوریه می اندیشیدند و... خلاصه اینکه همه گزینه های قابل تصور روی میز صهیونیستها قرار داشت!

اما آشتی ناپذیری و کیاست و فراست مومنانه حزب الله در لبنان و حماس در غزه فلسطین، صهیونیستها را به فکر استفاده قهرآمیز از همه توان ارتش خویش و نابودی جریان مقاومت و انتفاضه انداخت تا با راه اندازی دوجنگ بسیار گسترده ۳۳ روزه در لبنان و ۲۲ روزه در غزه فلسطین در فاصله بسیار کم، انتقام ناکامی های دیپلماسی اش را پروژه مذاکره و سازش اعراب و فلسطینی ها را از آنها بگیرد!

غافل از اینکه اراده خداوند بزرگ چیز دیگری بود و طی آن دو سازمان بسیار کوچک با دستان خالی و تنها با اتکال به ذات لایزال الهی و سلاح های سبک و موشک های کوچک و راکت هایی که غالباً به موشک تعبیر می شدند، ابهت کاذب چند دهه گذشته صهیونیستها را کاملاً شکسته و اسرائیل در افکار مردم منطقه به طبل توخالی و حباب روی آب و خانه عنکبوت تنزل دادند!

انکار ادعای دروغین هلوکاست از سوی رئیس جمهور کشورمان و ادامه انکارها از سوی فرهیختگان جهانی و دست پاچگی صهیونیستها و غربی ها، شکنندگی بسیار بالای این مترسک بی بنیان را اثبات می کرد و در اصل دلیل واضحی بر امکان تحقق فرمایش امام راحل یعنی نابودی کامل اسرائیل به عنوان جرثومه فساد و غده سرطانی بود!

علاوه بر همه جنایت هایی که صهیونیستها در طول بیش از ۶۰ سال اشغال فلسطین مرتکب شده اند، ادامه محاصره غذائی و داروئی غزه و اصرار بر نسل کشی صهیونیستها در غزه و حتی مقابله خونین با کشتی های کمک رسان گروه های طرفدار صلح بین المللی نیز استحقاق مرگ و نابودی صهیونیستها را به اثبات رسانده و هیچ تردیدی را برای تحقق عزم بین المللی برای ایجاد "جهانی بدون نظام صهیونیزم" باقی نمی گذارد!

فلذا ضمن قدردانی از ابتکار استانداری و مشخصاً معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و نیز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مازندران بخاطر قبول مسئولیت برگزاری کنگره جهانی" جهان بدون نظام صهیونیزم" که با دعوت از چهره های فرهیخته و ضد صهیونیزم جهان و نیز سخنرانی رئیس جمهور کشورمان همراه می باشد، از همه نهادها و تشکلهای فرهنگی و علمی مازندران انتظار می رود تا با مساعدت هر چه بیشتر، زمینه های جاودانگی و کثرت تاثیرگذاری چنین کنگره ای را در محتوابخشی به متون برنامه ها و نیز شکل دهی به یک ارده جهانی ضد صهیونیزم فراهم آورند.

صادقعلی رنجبر-عضو هیئت علمی دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.